Džiugu, kad mus radote, tačiau atkreipiame dėmesį, kad puslapis dar tobulinamas! Veikla dar nėra vykdoma.

Bendrosios paslaugų teikimo taisyklės
1. Bendra informacija

1.1. Šios Bendrosios paslaugų teikimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato paslaugų teikimo, užsakymo, apmokėjimo, atšaukimo, pakeitimo ir grąžinimo sąlygas, kai paslaugos užsakomos interneto svetainėje www.dearmemory.lt (toliau – Svetainė).
1.2. Svetainės valdytoja ir paslaugų teikėja yra Edita Milaševičiūtė, vykdanti individualią veiklą pagal individualios veiklos pažymą, (toliau – Paslaugų teikėja).
1.3. Paslaugų teikėja teikia šias paslaugas:
– ekskursijų vedimas / gidės paslaugos,
– fotografavimo veikla (išskyrus fotoreporterių veiklą),
– knygų įrišimas / apdailos paslaugos (fotoknygų / albumų įrišimas ir apdaila)“
1.4. Užsakydamas paslaugas, klientas (toliau – Klientas) patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis ir Privatumo politika.

2. Paslaugų užsakymas ir apmokėjimas

2.1. Paslaugos užsakomos internetu per Svetainę arba susisiekus el. paštu / telefonu.
2.2. Paslaugų kainos nurodomos Svetainėje arba suderinamos individualiai su Klientu.
2.3. Paslaugos laikomos užsakytomis nuo tada, kai Paslaugų teikėja patvirtina užsakymą el. paštu ar kitu susitartu būdu.
2.4. Paslaugos rezervacijos metu klientas gali būti paprašytas sumokėti visą sumą arba jos dalį kaip avansą (užstatą), patvirtinantį užsakymą.
2.5. Avansas nelaikomas galutinai gautomis pajamomis iki paslaugos suteikimo momento, tačiau yra laikomas kliento įsipareigojimu paslaugą įsigyti.
2.6. Jeigu klientas atšaukia gido paslaugų rezervaciją ne vėliau kaip prieš 36 valandas iki paslaugos teikimo pradžios, avansas grąžinamas per 7 darbo dienas. Jei atšaukiama vėliau arba klientas neatvyksta – avansas negrąžinamas.

3. Ekskursijų ir kitų paslaugų atšaukimas, keitimas

3.1. Klientas turi teisę atšaukti rezervuotą ekskursiją ar kitą paslaugą ne vėliau kaip prieš 36 valandas iki paslaugos teikimo pradžios. Paslaugos pradžia reiškia: ekskursijos paslaugos atveju – ekskursijos pradžią; fotoknygos atveju – laiką, kai žodinis ar rašytinis tekstas arba nuotraukos perduodami Paslaugų teikėjui, tad prasideda redagavimo darbai.
3.2. Tokiu atveju Kliento sumokėta suma grąžinama į jo nurodytą banko sąskaitą per 7 (septynias) darbo dienas nuo atšaukimo patvirtinimo.
3.3. Jei paslauga atšaukiama vėliau nei prieš 36 valandas, sumokėta suma negrąžinama.
3.4. Klientas turi teisę nemokamai pakeisti paslaugos datą ar laiką, jei apie tai praneša ne vėliau kaip prieš 18 valandų iki paslaugos suteikimo, ir jei naujas laikas yra laisvas.
3.5. Jei dėl nenumatytų aplinkybių (liga, ekstremali situacija, nepalankios oro sąlygos ir pan.) paslauga negali būti suteikta, Paslaugų teikėja įsipareigoja pasiūlyti naują laiką arba grąžinti Klientui sumokėtus pinigus.

4. Fotografavimo ir fotoknygų paslaugos

4.1. Fotografavimo metu daromos nuotraukos yra Paslaugų teikėjos kūrybinis produktas, todėl jų autorių teisės priklauso Paslaugų teikėjai, išskyrus atvejus, kai raštu susitariama kitaip.
4.2. Fotoknygos (fotoalbumo) tekstinis ir vaizdinis turinys prieš spausdinimą suderinamas su Klientu.
4.3. Po turinio suderinimo ir Kliento patvirtinimo pretenzijos dėl turinio (teksto, nuotraukų pasirinkimo ar išdėstymo) nepriimamos.
4.4. Jei spauda ar gamyba neatitinka kokybės dėl spaustuvės ar Paslaugų teikėjos klaidos, Paslaugų teikėja įsipareigoja savo sąskaita ištaisyti klaidą arba pagaminti naują egzempliorių.
4.5. Jei pažeidimai atsiranda transportavimo metu, Klientas turi kreiptis į kurjerių tarnybą, kuri pristatė siuntą, ir pateikti jiems pretenziją dėl žalos atlyginimo.
4.6. Fotoknygos gamybos terminas derinamas individualiai ir priklauso nuo maketo sudėtingumo, spaustuvės užimtumo ir pristatymo sąlygų.

5. Atsakomybė

5.1. Paslaugų teikėja atsako tik už tiesioginius nuostolius, atsiradusius dėl jos kaltės, kai įrodyta, kad paslauga nebuvo suteikta ar suteikta netinkamai.
5.2. Paslaugų teikėja neatsako už Kliento patirtus netiesioginius nuostolius ar prarastą naudą.
5.3. Klientas atsako už teisingų duomenų pateikimą ir laiku atliekamą apmokėjimą.
5.4. Klientas privalo elgtis pagarbiu ir saugiu būdu ekskursijų metu; Paslaugų teikėja turi teisę nutraukti paslaugą, jei Kliento elgesys kelia pavojų kitiems ar trikdo paslaugos teikimą.

6. Asmens duomenų tvarkymas

6.1. Kliento asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Privatumo politika, pateikta Svetainėje.
6.2. Užsakydamas paslaugas, Klientas sutinka su savo asmens duomenų tvarkymu paslaugos suteikimo tikslais.
6.3. Klientas turi teisę bet kada atšaukti sutikimą dėl savo atvaizdo naudojimo reklamos ar viešinimo tikslais.

7. Baigiamosios nuostatos

7.1. Šios Taisyklės įsigalioja nuo jų paskelbimo Svetainėje dienos.
7.2. Paslaugų teikėja pasilieka teisę keisti Taisykles, atnaujindama jų redakciją Svetainėje.
7.3. Ginčai tarp Kliento ir Paslaugų teikėjos sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
7.4. Vartotojai taip pat gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT) www.vtis.lt

Paslaugų teikėja

Edita Milaševičiūtė
El. paštas: info@dearmemory.lt
Tel. +370 627 31301
www.dearmemory.lt